zaterdag 11 januari 2014

De kleurpotloden

Kleurpotloden of stiften

Overal kom je zelf ingekleurde afbeeldingen tegen dit wil ik ook zo graag.
Maar wat moet je aanschaffen de ene roept stiften de ander doet het met kleurpotloden.
Een aantal dagen op internet gesnuffeld en overal gezocht.
Via een blog contact gezocht via de mail met Samantha, zij heeft me reuze geholpen met haar tips.
Je ziet door de bomen het bos niet meer en in de nacht lag ik er over te dromen.
Zowel de stiften als goede potloden zijn best duur in aanschaf.
Ik heb gekozen voor potloden.
De potloden die ik thuis had liggen daar werkte het in ieder geval niet mee deze waren veel te hard.
Nu hoefde ik nog maar de keus te maken tussen een aantal merken.
Ik heb gekozen voor de Prisma Premier potloden.
Toevallig hoorde ik dat er iemand nog een nieuwe doos had staan en deze wilde verkopen, gebeld en ja de kleurpotloden waren ook een feit.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten