zaterdag 11 januari 2014

De allereerste kaart

30 december 2013

Vol goede moed begonnen met een kaart, nou dat viel toch wel even tegen.
Had wel allerlei frutsels gekocht maar de hoofdzaak is toch wel papier.
In mijn kasten toch nog wat papier gevonden en even langs mijn moeder gereden die had ook nog van alles liggen wat ik wel zou kunnen gebruiken.
We beginnen met het snijden van papier daar liep ik al tegen het eerste probleem aan een te kleine snijmat, een bot mesje en een plastic liniaal werkt niet bevorderlijk.
Maar ja wat ik in mijn hoofd heb zitten dat wil ik dan ook meteen doen en eigenlijk ook nog eens goed.
Hieronder zien jullie mijn eerste resultaat.


Gebruikte materialen:
lint, bloemen en afbeelding van de hobbywinkel
Al het overige gevonden in de kast en bij mijn moeder
 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten