maandag 28 april 2014

Maandag knutseldag kaart


Vrijdag was mijn verjaardag, wat ben ik verwend door mijn dochter.
Toen ik thuis kwam werd er gekookt door haar vriend en ze hadden ook mijn broer uit genodigd om gezellig mee te komen eten. De eerste asperges waren een feit het was heerlijk.
Mijn dochter had een kalender voor me gemaakt met allemaal foto's van ons gezinnetje zag er super uit.
Ook was ze samen met haar vriend naar de hobbywinkel geweest.
Ik heb van hun 2 stempels gekregen, 1 met 2 beertjes en nog 1 met swirles.
Ook een nieuwe bloemen stans deze heb ik natuurlijk meteen gebruikt op mijn kaart.
Het was een super verwen weekend.

Vorige week was ik al begonnen om afbeeldingen in te kleuren. Gister lekker geknutseld om 1 kaart te maken. Wat is het zoeken op een vreemde laptop met programma's die je niet kent.
 De laatste week wel veel tijd gehad om bij iedereen eens op het gemak te kijken, wat een prachtige creatie's komen er toch voorbij.

Met onderstaande kaart wil ik meedoen met de challenge love en liefde van:











De spulletjes die ik gebruikt zijn van:
De stempel is van Wee stamps - Sweet blossom
Het bloemenlint onderaan de kaart is van kimya verpakkingen
De bloemenstans is van Joy
Hart is van de Action
Het lint links bovenin is van feestje-enzo
De embossing poeder is van Frantage



6 opmerkingen:

  1. nog gefeliciteerd.
    Je kaartje is weer erg mooi

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nog Van Harte Gefeliciteerd Isje.
    je hebt een schitterende kaart gemaakt.
    Bedankt voor het meedoen bij ScrapbookStampSociety Challenge.

    Groetjes Karin DT coördinator




    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat superfijn dat je zo verwend bent met je verjaardag Ismel, hoe super is dat en ook dat je er van genoten hebt. Ik vind je kaart helemaal geweldig, supermooi is die, top.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie kaart Ismel. Leuk dat je mee doet bij DSCC.
    Groetjes Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Beautiful card!
    Thanks for joining us at ScrapbookStampSociety Challenge
    Gr.Kaija DT-member

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag, en wat ben je verwend heerlijk.
    Je kaart is echt heel mooi , vrolijk van kleuren prachtig, bedankt dat je meedoet aan onze Scrap cards challenge. 1 vraagje zou je nog even het rijtje wat je gebruikt heb erbij willen zetten alvast bedankt.


    Lieve groetjes van Suze

    BeantwoordenVerwijderen